Hae sivustolta

OMATOIMINEN HARJOITTELU

Ajatuksena kerrata lyhyesti pallonkäsittelyä ja aloittelijoille (miksei myöskin
kauemmin pelanneille) etenkin kohdat 1-4 tärkeitä!! Harhautukset 5. ja 6.
tarkoitus oppia kesän aikana 7. on extraa.
Haastetta voi lisätä keksimällä omia ratoja hyödyntäen ao. pallonkäsittelyä.
Ota selfie radalla!!!

1.Ulkosyrjä-sisäsyrjä dribbling -> Aloita vetämällä palloa sivulle oikean jalan
sisäsyrjällä. Siirrä se takaisin sitten keskelle oikean jalan sisäsyrjällä ja
jatka samaa liikettä liikuttamalla palloa takaisin keskeltä ulos ja takaisin
vuoroin oikealla ja vuoroin vasemmalle jalalla. Liiku samalla eteenpäin : https://www.youtube.com/watch?v=pDmw8p4PFoU

2.  Pallon leivonta jalkojen välissä pysäytyksellä : https://www.youtube.com/watch?v=zx7iEzdtDjA

3. Pallon leivonta jalkapohjarullauksella : https://www.youtube.com/watch?v=-Qm9yjLdLQg

4. Ulkosyrjä-sisäsyrjä : https://www.youtube.com/watch?v=EWKVq2u-_6k
5. Yliaskel – puolustaja selän takana : http://www.youtube.com/watch?v=hfFfA2gt-cE

6. Askelharhautus: http://www.youtube.com/watch?v=_stRZk5UdSo
7.. Elastico / flipflap : http://www.youtube.com/watch?v=59HL5PzEij8

1. Tee 30.6.- 4.7. 15min / päivä
2. Tee 2.7.-7.7. 15 min / päivä
3. Tee 5.-10.7. 15 min / päivä
4. Tee 8.-13.7. 15 min / päivä
5. Opi tämä loman aikana
6. Opi tämä loman aikana
7. Kun kohdat  5. ja 6. ovat opittu. (Vapaaehtoinen)

Yhteistyössä

  • Varkauden Aluelämpö